مهلت ثبت نام در دوره مقدماتی مدرسه حکمرانی شهید چمران

مهلت ثبت نام در دوره مقدماتی مدرسه حکمرانی شهید چمران

به گزارش راستابلاگ، دوره مقدماتی مدرسه حکمرانی شهیدچمران با هدف توانمندسازی مستعدان و نخبگان و پرورش حکمران تراز انقلاب اسلامی در گام دوم برگزار می گردد.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، دوره مقدماتی مدرسه حکمرانی شهید چمران با هدف توانمندسازی مستعدان و نخبگان و پرورش حکمران تراز انقلاب اسلامی در گام دوم، «سوم و چهارم خردادماه ۱۴۰۳» به همت نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در بنیاد ملی نخبگان برگزار می گردد.

«الزامات حکمرانی در عصرنوین»، «چارچوب ها و ابزارهای خط مشی گذاری»، «ایران قوی و بایسته های حکمرانی»، «نظریه ها و الگوهای اجرایی حکمرانی»، «آشنایی با ساختار نهادها و تشکیلات جمهوری اسلامی»، «آسیب شناسی فرایند سیاستگذاری در ایران» و «روش های حل مسئله در حکمرانی» سرفصل های این دوره است.

همچون امتیازات این دوره میتوان به صدور گواهی، امتیاز بهره ‎مندی از طرح های بنیاد ملی نخبگان، اولویت شرکت در دوره تکمیلی، اولویت حضور در سفرهای سیاحتی و زیارتی و اجتماعات نخبگانی اشاره نمود.

به نقل از اطلاع رسانی بنیاد ملی نخبگان، ظرفیت شرکت در این دوره محدود است و گزینش از راه مصاحبه حضوری به انجام می رسد.

علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام تا تاریخ ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ به آدرس https: //survey.porsline.ir/s/iTai1Jc رجوع کنند و یا برای ثبت نام عدد ۵ را به سامانه ۳۰۰۰۸۸۶ ارسال نمایند.




منبع:

1403/02/22
14:22:06
5.0 / 5
476
تگهای خبر: سفر , شركت , نمایندگی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳