معتبرترین استانداردهای بین المللی برای مرکز پژوهش های علوم زمین

معتبرترین استانداردهای بین المللی برای مرکز پژوهش های علوم زمین

به گزارش راستابلاگ، مدیرکل دفتر امور لابراتوار ها و خدمات فنی سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور از دریافت گواهینامه ISO 17025 برای لابراتوار های مرکز پژوهش های علوم زمین اطلاع داد.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، لابراتوار های مرکز پژوهش های علوم زمین موفق به دریافت گواهینامه ISO 17025 از مرکز ملی تایید صلاحیت ایران (NASI) شد. این گواهینامه که بعنوان یکی از معتبرترین استانداردهای بین المللی در حوزه لابراتوار ها شناخته می شود، نشان دهنده توانمندی و کیفیت بالای خدمات آزمایشگاهی این سازمان است.
سهیلا نیلویل، مدیرکل دفتر امور لابراتوار ها و خدمات فنی سازمان زمین شناسی در اینباره اظهار داشت: گواهینامه ISO ۱۷۰۲۵ به لابراتوار ها این امکان را می دهد که فرآیندها و نتایج آزمون های خویش را مطابق با استانداردهای جهانی انجام دهند. این گواهینامه شامل ارزیابی دقیق فرآیندها، تجهیزات و کادر متخصص لابراتوار هاست که به منظور اطمینان از دقت و صحت نتایج آزمایش ها صورت می گیرد.
نیلویل با اشاره به اینکه با دریافت این گواهینامه، لابراتوار های سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور قادر خواهند بود تا در سطح بین المللی رقابت کنند، اظهار نمود: این موفقیت نتیجه تلاشهای مستمر و همکاریهای تیمی در تمامی سطوح سازمان بوده و با پیاده سازی روش های استاندارد، بهبود مستمر و آموزش های تخصصی، لابراتوار ها توانسته اند به این موفقیت دست یابند.
به نقل از ایشان، دریافت گواهینامه ISO ۱۷۰۲۵ نه تنها اعتبار علمی لابراتوار های سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور را زیاد می کند، بلکه نشان دهنده تعهد ما به عرضه خدمات باکیفیت و استاندارد به مشتریان و مراجعان است.
به قول مدیرکل دفتر امور لابراتوار ها و خدمات فنی سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور، این موفقیت همینطور نویدبخش ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی در کشور است و می تواند به جذب پروژه های بین المللی و همکاریهای علمی کمک شایانی کند.
به نقل از روابط عمومی سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور، نیلویل ابراز امیدواری کرد که این گواهینامه، انگیزه ای برای سایر لابراتوار ها باشد با پیروی از استانداردهای بین المللی، به بهبود کیفیت خدمات خود بپردازند و در جهت توسعه علمی کشور گام بردارند.




منبع:

1403/07/09
10:02:29
5.0 / 5
169
تگهای خبر: بین المللی , تخصصی , خدمات , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳