پرچم پارالمپیک در دستان پارافضانورد اروپا

پرچم پارالمپیک در دستان پارافضانورد اروپا

به گزارش راستابلاگ، در مراسم افتتاحیه پارالمپیک پاریس، «جان مک فال» فضانورد آژانس فضایی اروپا پرچم را حمل کرد.


به گزارش راستابلاگ به نقل از ایسنا، «جان مک فال»(John McFall) فضانورد آژانس فضایی اروپا روز ۲۸ اوت برای حمل پرچم رسمی بازی ها در مراسم افتتاحیه پارالمپیک به پاریس رفت.
به نقل از اسپیس، مک فال در بازی های پارالمپیک سال ۲۰۰۸ با شرکت در مسابقه دو ۱۰۰ متر T42 مردان در پکن به مدال برنز دست یافت. او حالا حرفه متفاوتی دارد که شامل تخصص پزشکی قابل توجه و عضویت در آژانس فضایی اروپا بعنوان فضانورد ذخیره است.
مک فال اظهار داشت: من واقعا مفتخرم که امروز بعنوان یک ورزشکار پارالمپیک و عضو ذخیره فضانوردان دارای معلولیت جسمی در اینجا ایستاده ام. من دوست دارم فکر کنم که حضور من در مراسم سال جاری به همراه نقش جدیدم در آژانس فضایی اروپا موفقیت، گسترش و میراث جنبش پارالمپیک را گواهی می دهد و مظهر آن است.
مک فال و «دیمین سگوین»(Damien Seguin) ملوان فرانسوی و قهرمان پارالمپیک، پرچم این مسابقات را حمل کردند چونکه آنها نماینده کل جامعه پارالمپیک خواهند بود نه یک کشور خاص.
مک فال در مصاحبه با اسپیس در اوایل ماه جاری اظهار داشت که خوشحال است از این که اشتیاق خود به ورزش را به پارالمپیک می آورد. او ترجیح می دهد با خودش رقابت کند، نه با دیگران.
مک فال اظهار داشت: من آن بچه مزاحم بودم که در هر تیم ورزشی حضور داشتم اما لزوما آرزوی المپیکی شدن نداشتم. بعد از از دست دادن پایم، باردیگر به دویدن برگشتم و ورزش بخش بزرگی از زندگی من شد.




منبع:

1403/06/08
13:22:09
5.0 / 5
110
تگهای خبر: زندگی , شركت , مراسم , مسابقه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
لینک دوستان راستابلاگ