رئیس جمهور آینده از ظرفیت نخبگان جهت مسئله شناسی و حل مسائل کشور استفاده کند

رئیس جمهور آینده از ظرفیت نخبگان جهت مسئله شناسی و حل مسائل کشور استفاده کند

به گزارش راستابلاگ، دبیر هیات اندیشه ورز زیست فناوری بنیاد نخبگان استان تهران اظهار داشت: انتظار می رود رئیس جمهور آینده از ظرفیت نخبگان جهت مسئله شناسی و حل مسائل کشور استفاده نماید.


دکتر علیرضا فراست در گفتگو با ایسنا، در رابطه با مطالبات و انتظارات از رئیس جمهور آینده، اظهار نمود: بهتر است رئیس جمهور آینده در کابینه خود از افراد متخصص و جوان جهت بهبود امور بهره گیرد و ملزم به تشکیل کابینه جوان محور باشد.
وی خاطرنشان کرد: از رئیس جمهور آینده انتظار می رود در رفع مشکلات اقتصادی و بهبود معیشت مردم کوشا باشد و جنس مشکلات مردم برای وی ملموس بوده و در رفع آنها بکوشد.

عضو هیات علمی پژوهشگاه ابن سینا خاطرنشان کرد: رئیس جمهور آینده بستر مناسب جهت ازدواج و گسترش خانواده را برای شهروندان فراهم و تسهیلات مناسب جهت ترغیب هرچه بیشتر خانواده ها به فرزندآوری را فراهم آورد.
وی خاطرنشان کرد: همینطور از رئیس جمهور آینده انتظار می رود با فراهم کردن زیر ساخت های لازم اشتغال زایی را برای جوانان کشور بهبود بخشد.

فراست تصریح کرد: انتظار می رود رئیس جمهور آینده برای تشکیل هیات های اندیشه ورز با استفاده از ظرفیت نخبگانی در جهت مسئله شناسی و حل مسائل کشور اهمیت ویژه قائل شود.




1403/03/31
22:24:46
5.0 / 5
246
تگهای خبر: تسهیلات , فناوری , گفتگو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
لینک دوستان راستابلاگ